Práce u nás má smysl – díky našim produktům chráníme životy cestujících.
Naším dlouhodobým cílem je nejen spokojený zákazník, ale každý člen týmu.
Investujeme do kontinuálního vzdělávání zaměstnanců.
Možnost kariérního posunu u nás není fráze, ale realita.
Podporujeme týmovou práci, dáváme prostor pro nové nápady.
Věnujeme se budování firemní kultury a vytváříme příjemné pracovní prostředí.
V týmech vládne přátelská atmosféra.
Dynamicky se rozrůstáme, budujeme nová oddělení, rozšiřujeme stávající.
Kvalita je u nás na prvním místě, najdete jí u nás ve všem, co děláme.
Neustále investujeme do vývoje nových produktů a do moderních technologií výroby.
V roce 2013 jsem začal pracovat jako operátor stroje pro firmu Sécheron. Moje pracovní náplň vyžadovala bezchybné ovládání procesu pájení. Díky svému přístupu k práci jsem dostal nabídku jezdit příležitostně s firemním servisem. Této nabídky jsem bez váhání využil.
Na výjezdech jsem si uvědomil, jak je důležité, aby naše výrobky byly bezchybné. Proto jsem se začal ještě více vzdělávat. Brzy se mi naskytla možnost posunout se ve své firmě dále. Proběhlo pár sezení s manažerem kvality a po nějaké době jsem plynule přešel na pozici specialisty kvality pro komponenty. Bylo třeba si uvědomit, co nová pozice obnáší. Viděl jsem velký potenciál ve zlepšení oddělení kvality na komponentech. Velké úsilí a píle však přinesly ovoce. Dnes pracuji na této pozici téměř rok a práce mě plnohodnotně naplňuje. Každý den se setkávám s novými případy, spolupracuji s operátory, technology a s dalšími oddělení kvality. Firma pořádá různá školení, kterých se vždy rád účastním, jelikož snaha vzdělávat se je pro ni důležitá. Sécheron mě posunul nejen v práci, ale i v životě.
Do společnosti jsem nastoupila v roce 1996 jako asistentka generálního ředitele.
Přibližně po dvou letech jsem přestoupila do obchodního oddělení na pozici Interních dodávek mezi Prahou a Ženevou, kde jsem vedla tým 3 lidí. Zastřešovala jsem veškerou komunikaci směrem do Ženevy o stavu zakázek. Na této pozici jsem získala přehled o produktech, interních výrobních procesech a potřebách ve vztahu dodavatel - zákazník. V roce 2002 jsem dostala nabídku práce v pobočce v Bernu na pozici Sales Administration do nově otevřeného obchodního oddělení, která mi umožnila přiblížit se více našemu zákazníkovi. Po čtyřech letech jsem se vrátila zpět do Prahy a pracovala v různých divizích na interních projektech. Před odchodem na mateřskou dovolenou jsem byla zodpovědná za oddělení Services. Po svém návratu jsem dostala nabídku od kolegů z Bernu vést výrobní divizi Hasler v Praze. Na této pozici jsem již čtvrtým rokem a díky podpoře a vstřícné spolupráci mezi HaslerRail AG a BU Hasler Praha se oddělení rozrostlo na dvojnásobný počet členů a rosteme dále. I přes různorodost zaměření jednotlivých pozic, jazykovou rozmanitost a vzdálenost tvoříme s HaslerRail AG kompaktní tým, ve kterém vládne přátelská atmosféra. Na mé práci mě těší, když vidím, jak se lidé v teamu rozvíjí a zdokonalují.
V Sécheronu jsem začal pracovat v dubnu 2013 na pozici Inženýr dodavatelské kvality. Od dubna 2015 pracuji na pozici manažera kvality.
V době mého nástupu jsem se začal věnovat dodavatelské kvalitě a řešení technických problémů, zejména externích procesů. Při této práci jsem měl možnost seznámit se i s procesy, které jsou pro naši firmu klíčové, ale nejsou prováděny interně. Jedním z takových procesů je galvanizace. Tyto znalosti jsem využil nejen při řešení nekvality, ale také k předání zkušeností našim kvalitářům a v neposlední řadě ke spolupráci při definování vhodného typu povrchové úpravy pro nové projekty. V dubnu 2015 jsem dostal důvěru vedení společnosti a posunul se na pozici manažera kvality. Na své současné pozici mám pod sebou 19 podřízených. Převzal jsem zodpovědnost za interní i externí kvalitu. Nová pozice mi umožňuje spolupodílet se na řízení firmy a ovlivnit její další směřování nejen na poli kvality. Na mojí práci mě nejvíce baví řešení nedostatků, které je vždy spojeno s prohlubováním znalostí. Pocit, kdy se podaří odblokovat nefungující proces a zajistit tak spokojenost klienta, je pro mě naplňující.